Arkadaşlar pes6 da şut olayını bir türlü ayarlayamadım bendemi bir sorun var acaba :) ne kadar az bassam basıyım top cok fazla yukarı veya sağa sola gidiyor adam akıllı bir şut çekemiyorum. Bunun için ne yapmam gerekiyor oyunun bir yerinden bişimi ayarlıcam bi yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler