Brooklyn_Nets arkadslarr bn fifa yı silip yeni bastan kurdmm.. hc yama yuklemememstmm smdi arastrdm 1 suru yamalar wr.. Hangisini kullansam die karar weremedm.. Siz hangilerini kullanıosnz onerilerinz nelerdirr ?? smdiden tsk..
Brooklyn_Nets kazaam kardes cok tsk.. ama bu dedklerini biraz ayrıntılı soyler misn ?? bn oyunu yeni almstm patchlerden haberm yktu da burda grnce bir soriim dedm..?? baska onerisi oln arkadslar yk mu ??