tevfik92 abiler bilen war ise transfer işini bana bi anlatırmısınız bi de kontrat yenileme işini ben biraz ugrastım takım kaldı 15 kişi hepsi serbest kaldı ve ben hicbisi anlamadım nasıl transfer yapılıyor yardım ederseniz sevinirim tesekkürler
saitt transver yerine gir orda ara ya gir onun içinde team lı bişi yazıyo yani takımlardan ara ordaki takımlardan istediğin oyuncuyu transfer edebilirsin ama bu hemen birkerede olmaz ve bazen bazı oyncularda gelmie biliyo ama sen bidahaki sezon yine teklif yaparsan ozaman büyük ihtimalle gelirler çok zor değil:)))