ya arkadaslar ben faceleri game grafic studio ile ekliyorum buraya kadar bır sorun yok fakat sacları normal sacların yerıne ımportladıgım zaman ekledıgım sac cıkmadıgı gıbı oncekı sac da bozuluyo bunun bır cozumu varmıdır yada sacları eklemek ıcın baska bır program yada baska bı yontemmı kullanmam lazım bır yardımcı olursanız sewınırım sımdıden tesekkurler