Arkadaslar acıl yardım ıstıorum bılenlerden 3 gundur kımse yapamadı oyunu kurmaya başlarken bi uyarı cıkıo uyarı su ' a problem occurred when trying to transfer the file ' data/fi-audio/dat_eng.big'from the media die bu cumle var ne yapmam gerekıo cd bozuk dediler ama bılmıyorum bılenler varsa lutfen!...