Roobydal 02-06-2007 bu tarih birçok sitenin vermiş olduğu tarihtir. Her nekadarda ocakta çıkacak deniliyordu ama zannetmiyorum. İnşallah bir süpriz yapıp erken çıkartırlar.
SeRCaNSeNeR Orjinal Mesajı Yazan: roobydal 02-06-2007 bu tarih birçok sitenin vermiş olduğu tarihtir. Her nekadarda ocakta çıkacak deniliyordu ama zannetmiyorum. İnşallah bir süpriz yapıp erken çıkartırlar. bilgilendirme için teşşeur ederiz
erhan1453 pes 6 geçiştirilen bir oyun olmasına rağmen bu kadar güzelse 2007 i düşünmek bile çok harika inşaallah fenerimizn lisansını ve güçlerini gerçekçi yaparlarda
Roobydal Bu arada sizlere şöyle bir bilgi dahada söylim pes2007 konaminin pes'te sınıf atlama oyunu olacak yeni nesil konsollara ve yeni nesil pc'lere göre yapıldığında çok farklı bir pes bizi bekliyor olacak bu bilgiler kesin bir bilgi olup lisans konusunda hiçbir bilgi verilmiyor. Ayrıca boşuna pes2007 hakkında bilgi, screenshots falan filan şeyleri aramaya çıkmayın çünkü pes2007 tamamen bir sır gibi saklanılıyorki pes6'nın satışları düşmesin. Bekleyip görücez...
Hateramm Orjinal Mesajı Yazan: roobydal Bu arada sizlere şöyle bir bilgi dahada söylim pes2007 konaminin pes'te sınıf atlama oyunu olacak yeni nesil konsollara ve yeni nesil pc'lere göre yapıldığında çok farklı bir pes bizi bekliyor olacak bu bilgiler kesin bir bilgi olup lisans konusunda hiçbir bilgi verilmiyor. Ayrıca boşuna pes2007 hakkında bilgi, screenshots falan filan şeyleri aramaya çıkmayın çünkü pes2007 tamamen bir sır gibi saklanılıyorki pes6'nın satışları düşmesin. Bekleyip görücez... evet onun icin bazi kisiler, PES 2007 cikmicagini tahmim etmiyor veya inanmiyor. Bilgiler icin sagolasin
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: erhan1453 inşaallah fenerimizn lisansını ve güçlerini gerçekçi yaparlarda onun konami ile bi alakası yok.tamamen sponsorluğa dayalı bi şey.GS ın lisanslı olmasının sebebi GS ın konami ile bir sponsorluk anlaşmasının olması.bir gün canım sıkılırken GS ın resmi internet sitesine bakınıyodum.ve GS ın hem konami ile hemde ea ile sponsorluk anlaşması olduğunu öğrendim.bu adresten sizde bakabilirsiniz.
punisherGS Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON Orjinal Mesajı Yazan: erhan1453 inşaallah fenerimizn lisansını ve güçlerini gerçekçi yaparlarda onun konami ile bi alakası yok.tamamen sponsorluğa dayalı bi şey.GS ın lisanslı olmasının sebebi GS ın konami ile bir sponsorluk anlaşmasının olması.bir gün canım sıkılırken GS ın resmi internet sitesine bakınıyodum.ve GS ın hem konami ile hemde ea ile sponsorluk anlaşması olduğunu öğrendim.bu adresten sizde bakabilirsiniz. o sponsorluk anlaşması değil ea ve konami galatasaray'ın lisans ını almış bu seneki oyunlarında yer vermek için... yani gs bu firmaların oyunlarında isminin ve logosunun bulunması için para alıyor... olay budur aydınlatayım dedim.
t_mexican http://www.konami.com/Konami/ctl3810/cp20102/si2105790/cl1/winning_eleven_pro_evolution_soccer_2007 Resmi sitesinde 6 Şubatta çıkacağını söylüyor... http://www.konami.com/images/catalog3810/folder27664/img4275862.jpg
Eagle_Claw Çıkış Tarihi: 6 ŞUBAT 2007 Hangi platformlara çıkacak: PC , Xbox 360 , PS2 , PSP , DS Dağıtıcı: KONAMİ VIDEO 1 http://www.gametrailers.com/player.php?id=16501&type=wmv&pl=game VIDEO 2 http://www.gametrailers.com/player.php?id=16499&type=wmv&pl=game
dizzy arkadaslar oyun cıktı..ps3,ps2,xbox için işi sebebiyle amerikada olan bir arkadasıma sipariş verdim..bugun almış oyunu pazar dönüyor..oynayıp oyunla ilgili görüslerimi yazarım evet bende sabırsızım:)