Arkadaşlar pes6 oynuyorum ama sanki bana biraz hızlı geldi oyun,adamlar çok hızlımı hareket ediyor sanki?
Ayarlardan oyun hızını düşüreyim dedim zaten normaldeymiş,çift hızlı yaptım ama bence oyun yapanlar böyle bi hataya düşmez max. speed oldu.Oyuncuları sahada göremicem nerdeyse o kadar hızlı.
Oyunu notbook da oynuyorum ondan olabilirmi.Bilgisi olan arkadaşlara duyrulur acaba bi ek dosya yada ayar yapabieceğim bi yer varmı oyun içersinde.
Teşekkürler...