gok_han oyuncu güçleriyle oynanmamış ama logolar isimler ve formalar gerçek bir option file lütfen arkadaşlar bütün forumu aradım böle bişi yok bulan varsa buraya cvp atabilir mi!! şimdiden tşkkrler
djwatozotti hadi yaaaaaa usta sen ne arıyon farkında mısın kim yaparki bunu hangi beyinsiz gidipte oyuncu güçleriyle oynar sen oyunu oynamayı bilmiosan oynarsın kabiliyet meselesi ama salak salak konular açmayın yawww boşuna kalabalık yapıosuynuz!!!!!!!kamil insanlar
gok_han arkadaşım benm indirdiim iki tane option fileda da oyuncu güçleriyle oynanmış ondan dolayı oynanmamış olanlardan istiorum yoksa yok diin
rapman djwatozotti adam akıllı yazsana ne artistlik yapıosun adam gibi bişi rica etniş gok_han sen ne atlıosun her şeye!
tolga12345 evet arkadaşlar özellikle bundesliga olanı var mı acaba çok baktım 3-4 tane option file yükledim hep aynı.Bi ara yüklemiştim bundesliga olanını sonra oyunu sildğimde o da gitti şimdi bulamıyorum.Bu arada fazlalık yapan tek kişi djwatozotti.
crazy_27 djwatozotti kardeş sen bu şekilde insdanları aşşağılayamassın. İsteyen güçleri ile oynar isateyen oynamaz sen kendi işine bak. Forum yetkilileride böle aşağılayıcı kişileri uyarmalı:mad:
gok_han arkadaşlar koruduğunuz için saolun.. ayrıca konuyu büyütmeye gerek yok insan ne sölerse kendine benm option file mı bulursanız sevinirim
warcry http://www.pescorner.de/index.php?nav=downloads/category&categoryID=9 ben burdan indirmiştim gayte güzel bir options file bi bakarsan sevinirim oyunucların güçleriyle oynanmamış logolar formalar falan ii gayet pesrevolution olanı indirmiştim ben
crdsa benim konumda OlympianTR nin verdiği bir adres var. bakın. http://soccercenter.net/forum/konu/78387/crdsa-dan-kayit-yamalari/