coolpeopleloveme Arkadaşlar neden bi araya gelip bölesine hayran olduğumuz bi oyuna Captain Tusubasa formasyonu yapmıoruz.Hep merak etmişimdir Tusubasa nın diğer izleyemediğim bölümlerinde ne oldu falan.Biraz araştırma sonucu yeni bi lig kurabilir oyuna tusubasaları işizaki leri ekleyip Manager leri olabiliriz.Ya da olabilir miyiz.Enteresan gelmiştir bu fikir bana.Merak ettim nasıl olur acaba?
curvanord Orjinal Mesajı Yazan: coolpeopleloveme Arkadaşlar neden bi araya gelip bölesine hayran olduğumuz bi oyuna Captain Tusubasa formasyonu yapmıoruz.Hep merak etmişimdir Tusubasa nın diğer izleyemediğim bölümlerinde ne oldu falan.Biraz araştırma sonucu yeni bi lig kurabilir oyuna tusubasaları işizaki leri ekleyip Manager leri olabiliriz.Ya da olabilir miyiz.Enteresan gelmiştir bu fikir bana.Merak ettim nasıl olur acaba? bence iyi fikir takımların ismide filimdeki gibi yapılır vede çok zevkli olurr tebr. ederim bu fikrinden dolayı ama bence yabancı kısıtlaması olmayan bi ligin üzerine kurulsun :D :D
jacket :) devrim deyince bende oyunun hatalarını tamamen düzelten bi yamanın cıktıgını düşünmüştüm,bir an olsun umutlanmıstım. Aslına bakarsan Tusubasa'lı bir lig değil ama Tusubasa'nın içinde bulunduğu çok güsel bir skin yapılabilir :)
the_okuz bence en müthiş devrim fm ve pesin birleştirilmiş versiyonu olurdu...fm açısından ne kadar iyi olurdu bilemem ama pes anormal patlama yapardı...
ufoskop hala bu başlık niye kapatılmıyo milletin birbirine sövüp kavga etmesinimi bekliyosunuz ........