Mad_Dragon gürhan abi maça gitmişsindir.:D nede olsa koskoca barcelona 40 yılın başı afyon a geliyo.:D
03Gs1905 Gitmem mi? :D ronaldinho dıkıladı anasını satayım.. En son realde Göztepeyi süpürdüğümüz maça gitmiştim.
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Gitmem mi? :D ronaldinho dıkıladı anasını satayım.. En son realde Göztepeyi süpürdüğümüz maça gitmiştim. :D