**Evet, forumda iyi anlaştığınız,sevdiğiniz arkadaşlarınızı paylaşıcağımız bi konu olsun istedim (: herkesin vardır heralde..**
benim ilk aklıma gelenler şunlar;
akrap-->sezai
best_ronaldo7-->ulaş
shevchenko-->ali
_ozan_africanizm-->ozan
03GS1905-->gürhan abi
makaay-->barış abi
cracks-->hamit
saka_onur-->onur
last_blow-->cenk
Cesc-->enes
_wenom_-->yasin
the patriot-->hakan
FreeZinG_BLoW_Lq-->ozan
:s daha var fakat aklıma gelmio...düzenlerim..
Hepsini anlarım da arkadaş niye nickimi yanlış yazıyorsun.Düzenledim :D **03Gs1905**