uA_gRs forma eklemekte zorlanan arkadaslar forumdan ve baska sitelerden topladıgım 10 kaleci 10 futbolcu olmak üzere toplam 20 galatasaray formasını kitservera gore tasarladım zorlanan arkadaslar icin yayınlıyorum ;) G S FORMA İNDİR
mrvolkan SUPERSİN ELLERİNE SAĞLIK TSKLER BİRDE BU YENI TSL PC İÇİN NE ZAMAN UYARLANACAK ONU BEKLEYELIM SNİPER IN YAPDIGI Bİ PATCH VAR GALIBA UMARIM GUZEL BİSEY OLUR SABIRLA BEKLEYELIM
_FT_9 bid burda setup dosyası yok sadece formaların resmi var formaları nasıl eklicez ?? kitserver lazımsa bende yok linkini versin birisi :D kitserver vars formaları nasıl eklicez onu soyle (çok şeymi istedim :))ayrıca dosyadaki formalardan istediğimizimi yüklüyoruz yoksa hepsinimi ??? /flood için özür)
uA_gRs kitserverı burdan bulabilirsin ayrıca tüm formalar eklenebiliyo bunları kitserverı yukledikten sonra gdb klasorunun icine uni diye bi klasor ac onunda icine Other diye bi klasor ac ve rarlı dosyadan cıkan klasoru oldugu gibi buraya at bi de uni klasorunun icine bunu ekle o kadar ;)
brodigue Hay Allah senden razı olsun adam gibi bi Galatasaray forma kiti bulduk, beyler hiç SS'e gerek yok ben kefilim harika olmuş kaleci eldiveni bile koymuş sağolsun :)
rapman Christmas special-offer valid until 1.1.2007 diyo gürsu yılbasından önce indirilmiyo yeni link verebilirmisin:) rapidshare.tc ye fln koyarmısın
LoRy Orjinal Mesajı Yazan: uA_gRs kitserverı burdan bulabilirsin ayrıca tüm formalar eklenebiliyo bunları kitserverı yukledikten sonra gdb klasorunun icine uni diye bi klasor ac onunda icine Other diye bi klasor ac ve rarlı dosyadan cıkan klasoru oldugu gibi buraya at bi de uni klasorunun icine bunu ekle o kadar ;) Bende dediğinin AYNISINI yaptım map i de indirip dediğin yere koydum hiç bişey olmadı maç başlarken forma seçiminde kit serverla mı seçicez bi söylesen :)
LoRy Bende Galatasaray Other clubs de deil Bundes Liga da bunla bi alâkası var galiba varsa map den düzeltilirmi çünkü galatasaray other başlıklı yerde bunu bundes liga felan yapsak olur herhalde :)
gnurdogan54 öncelikle eline sağlık renkdaş çok güzel yapmışsın bi sorum olcak bu formalrı ps2 ye ekleyebiliyomuyuz ekleyebilirsek nasıl yaparız bi anlatabilir misin?