uA_gRs ordaki dosya dkz icin bende indirdim dkz studioyu acıp o texte import ediceksin sonra farklı kaydet deyip masaustune kaydediceksin sonra da masaustundekini program filestaki o text dosyasıyla degistir sonra oyundan bul ;)
UmmY Bende stadlar indirdim: Icinden bu cikti: http://img184.imageshack.us/img184/4117/naamloosis0.jpg bunu nasil import edecegim? Ama pes 5 stadi, pes 6 icin yuklenilcek
S n i p e r **Ummy o stad stadium server için pes 5 den aldıysan uyuşmaz görüntü sorunu olacaktır ufuk ultraaslan anlatış olayı ok **
ufuukk Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_gursu ordaki dosya dkz icin bende indirdim dkz studioyu acıp o texte import ediceksin sonra farklı kaydet deyip masaustune kaydediceksin sonra da masaustundekini program filestaki o text dosyasıyla degistir sonra oyundan bul ;) SAOLASIN
ufuukk Orjinal Mesajı Yazan: ufuukk Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_gursu ordaki dosya dkz icin bende indirdim dkz studioyu acıp o texte import ediceksin sonra farklı kaydet deyip masaustune kaydediceksin sonra da masaustundekini program filestaki o text dosyasıyla degistir sonra oyundan bul ;) SAOLASIN USTAD YAPTIM AMA OYUNDA CIKMIYO
Mad_Dragon stadlar sedece maçta gözükür.menü resimleri değişmez.ali sami yen yamasını bende yükledim.oyunda ki seoul stadium (nakhon ratchashima) nın yerine oluyor.o stadda bir maç yap.
Mad_Dragon abi dkz versiyonuyla alakalı değil.ben stadı ilk yüklediğimde 0.90 ı kullanıyodum.hiç bir sorun çıkmadı.
ufuukk Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON stadlar sedece maçta gözükür.menü resimleri değişmez.ali sami yen yamasını bende yükledim.oyunda ki seoul stadium (nakhon ratchashima) nın yerine oluyor.o stadda bir maç yap. sanırım Nangsoh stadıum demek ıstedın ama oyunadım yıne olmadı
ufuukk Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ ozaman stadium server ile kullanın başınız ağrımasın server la nasıl kullancaz peki