Ronaldinho R10 Arkadaslar spiker den haber varsa lütfen mesaj gönderin.iple çekiyorum.Maçların kendi dilimizde olsun
emany **Hasan Mustan eğitimi dolayısıyla Portekiz'e gitti. Uzun süre oldu gideli yakın zamanda gelecek ve spikeri yapacak zaten. **
emany yaptığım şey reklam değildir pes serilerinin türkçe spikeri Hasan Mustan'ın isteği ile kendi sitesinde yayınlanır ben sadece cevap verdim ki spiker en kısa sürede yapılacak.
erseldondar sizde türkçe spiker yokmu bende var H.M nin gayet güzel isterseniz veririm adige_power@hotmai.com e-mailim