fb_16 Arkadaşlar menajerlik modunda oynuyorum ama param sürekli azalıyo deplasman maçlarında kafadan 200.000 € kaybediyorum.Kendi evimde oynadığım maçlarda biletler sayesinde 200.000 € para geliyo ama diğer giderlerden dolayı 84.000 € ya düşüyo yani her 2 maçta bir 116.000 € kaybediyorum.Bunun bi taktiği filanmı var arkadaşlar yardım edermmisiniz ? :(
oricalcus iste oyuncu maaslarını düsürerek yada oyuncu kiralayarak-satarak gideri düsürürsünüz..stadyum personelini yükseltip daha fazla bilet geliri saglayarak.. geliri arttırabilirsiniz
birahimler Orjinal Mesajı Yazan: kazaam iste oyuncu maaslarını düsürerek yada oyuncu kiralayarak-satarak gideri düsürürsünüz..stadyum personelini yükseltip daha fazla bilet geliri saglayarak.. geliri arttırabilirsiniz maaş ve sponsor gelirini nasıl dengeleyebiliriz
Ayrton Senna Da Silva Daha önce böyle bir konu açılmıştı (Bkz: Menejer Modda Takım Seçme ve Sponsor Seçme). O konuya bakarak ta sorununu çözebilirsin.
Fantastic 4 ilk önce sponsoru seçerken hangisinden daha çok para elde ederim diye bi kontrok et sonra stadyum menajerinin seviyesini arttır ve en önemlisi her zaman bilet fiyatın "pahalı" da olsun