arkadaşlar ben transfer yapamıyorum ya... transfersezonunda üç dört futbolcuya teklif yolluyorum... bikaçı kabul ediyo, bikaçı kabul etmiyo... mail geliyo bakıyorum, atıyorum ashley cole kabul etti diyo... takıma bakıyorum oyuncu yok... yedeklere bakıyorum orda da yok... nedendir... biyerde yanlış mı yapıyorum diyecem ama, o kadar da acemi değilim ki :)