daha önce raslamıştım arkadaşlar soruyordu 07de şarkı F4 tuşu ile değişiyor.
bununla alakalı konu başlığı bulamadım yeni konu açmak zorunda kaldım kusura bakmayın eğer ben ,den önce biri söylediyse yine kusura bakmayın bilmeden forumda kirlilik yapmış oldum...