mahmut_cinar selam kartalım.dostum bizim takımın şimdiki formaları ve minikitlerini yaparmısın ve ayrıca şampiyon olduğumuz seneki siyahlı kırmızılı formayı yaparmısın saygılar
mahmut_cinar selam kartalım.dostum bizim takımın şimdiki formaları ve minikitlerini yaparmısın ve ayrıca şampiyon olduğumuz seneki siyahlı kırmızılı formayı yaparmısın saygılar
alwaysbjk yöneticilerin bu konuyu kapatmasını istiyorum forma istek bölümü yazıyor ama bir tek forma war o da %99 çalıntıdır
AkrepK. Banada TRABZONSPORun EVSAHİBİ ve DEPLESMAN formasını yaparmısın trabzonspora DREAMPACH hazırlıcamda ;) Yayınlarken senide yardımcılar yazarım.
Tolga_Soccer arkadaşlar özür dilerim artık forma yapamayacam adobe photoshop kullanıyodum süresi doldu