**Beşiktaş Divan Kurulu olağan toplantısı dün gerçekleştirildi. Kulübün 32 trilyonu Demirören’e olmak üzere 139 trilyon borcu bulunduğu açıklandı.**
Lütfi Kırdar’da yapıldı
Beşiktaş Kulübü Divan Kurulu’nun 2006 yılı 4. olağan toplantısı dün Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda yapıldı. Siyah-Beyazlılar’ın ikinci başkanı Murat Aksu, genel sekreter Kenan Öner, yöneticiler İlhan Durusoy, Süleyman Eren ve Sinan Vardar ile Divan Kurulu üyelerinin bulunduğu toplantıda Cezayir’deki Başkan Yıldırım Demirören katılmadı. Denetleme Kurulu Başkanı Dursun Arıkboğa, kulübün toplam borcunun 139 trilyon olduğunu ifade etti.
**Eleştiriler geldi**
Toplam borç içinde, derneğin borcunun 39 milyon 550 bin YTL olduğunu, anonim şirketin borcunun ise 99 milyon 873 bin YTL olduğunu ifade eden Arıkboğa, kulübün Başkan Demirören’e de 32 trilyon borçlandığını söyledi. Divan Kurulu üyesi Bayram Yağcı yükselen borç nedeniyle yönetime eleştiride bulunurken, genel sekreter Kenan Öner, “Yarattığımız kaynaklar hiç gündeme getirilmiyor. Beşiktaş çok güçlüdür. İleride borçlar sonlanacak” diye konuştu.