Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat http://imageshack.us Küçük bi çocuktunuz..birden Soccercenterı buldunuz..ve acemi, Forum ne demek onu bile bilmiyodunuz:) şimdi ise Üst yönetici sitenin abileri ve değerli üyelerindensiniz..O günlere dönelim bi..isterseniz. Soccercenter a ilk konularınız.. şimdi ne günlerdi diceksiniz ve hatta kendiniz bile gülüceksiniz..:) by Peshayat;) Hatıralar.. FreeZinG_BLoW_Lq arkadaşlar bana kitserver programı atabilirmisiniz:) http://soccercenter.net/forum/konu/51871/arkadaslar-bana-kitserver-programi-atabilirmisiniz Diğer Unuttuğum kişilerden özür dilerim yaklaşık 2 saat Uğraşdım..İnşallah beyenirsiniz..:) saol be PES 4... Ne gunlerdi:)
Makaay benim ilk actıgım konu 2002 de fifa için hakeme isyan ettiğim bir konuydu :) üyelik silinmişti bi ara o sebeple görünmüyor.peyy ne günlerdi be
Spocket 03.10.2003 de üye olup 02.05.2004'de konu açmışım, yani 7 ay sonra ilginç bak :) bi de ilk açtığım konu tutmamış, üzüldüm... zaten can artam da yalan oldu, o da tutmadı ona da üzüldüm... :p bunu açmışım ilk peshayat öyle buyurmuş: http://soccercenter.net/forum/konu/26087/F3000-de-Turk-Pilotu/
ŞANLI_ Eee o zamanlardan 3200 almıştım GPRS felan modaydı açmışın öyle.. Bişi farkettm eskilerden hep bi büyük bi küçük yazıomuşum. İlginç baya :p Nerden aklına estite yaptın böyle şey :) Güzelmiş..
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat Shevchenko oyuncunun değerleri yükselmiyor:) http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=32818&pagenumber=1&perpage=10 oyuncunun degerleri yukselmiyodu napıyım :) eline saglık ugraşmışın
rapper vay be daha o zamanlar dial up kullanıyomuşuz:D....bu arada floodun Allahını yapmışım :D üyelik tarihim 2002 ben 2004 te konu açmışım Allah Allah yaw benim ilk konum bu değildi sanki:D
Shevchenko forumun databasesi uçmustu 2002-2003 konusu bulamıyoruz oyle hatirliyorum ben, cunku bende kucukken fifa 2002 ile biseyler anlatmaya calısırdım forumda ondan biliyorum :D
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko forumun databasesi uçmustu 2002-2003 konusu bulamıyoruz oyle hatirliyorum ben, cunku bende kucukken fifa 2002 ile biseyler anlatmaya calısırdım forumda ondan biliyorum :D evet öyle database sıfırlanmıstı o tarihe ait konular yok ortada