Arkadaşlar oradaki olay şu
Örneğin ben maçta atak ve merkezden hücum seçtim sonra confirm e bastım oyun ona göre bi oyuncu dizilişi
ayarlıo ve ekrana gelio kabul ederseniz öyle oynuosunuz.
Ama ben bu özelliği hiç beğenmedim pes 5 teki özellik daha iyiydi