Samedinho Arkadaslar ben fm yi kuramıyorum.Dil ayarlarını yapıorum javayıda kuruyorum ama setup baslamıo hata mesajıda su. (Could not utilize start class:installshield.wizard.Wizar) Yardım ederseniz cok sewinirim.şimdiden saolun:)