ersoyodabas Kardeşim herşey süper fevkalede.Ama bir de nasıl yaptığını anlatırsan benim için süper olacak.Mesela ben kendi resmimi bir menüye eklemek istesem nasıl yapacağım.Photoshop ile yapıyorum ama ggs ile oyuna ekleyince resimde bozulma oluyor ama sen bu problemi halletmişsin bu başarını paylaşırsan çok memnun olacağım şimdiden sağol.
ersoyodabas Kardeşim herşey süper fevkalede.Ama bir de nasıl yaptığını anlatırsan benim için süper olacak.Mesela ben kendi resmimi bir menüye eklemek istesem nasıl yapacağım.Photoshop ile yapıyorum ama ggs ile oyuna ekleyince resimde bozulma oluyor ama sen bu problemi halletmişsin bu başarını paylaşırsan çok memnun olacağım şimdiden sagol.
uA_gRs **2.mesajını sil flood yapma ;) ben paintle kucultuyorum 512*512 olarak :D sonrada ggsden 356ya resimleri ekliyorum o kadar ;)**
denizmn arkadaşım ggs ne neyi açıyorum yüklenen dosya unnamed_356.bin neyini açıcam açıklarsan sevinirim.
uA_gRs **ggsyi acıcaksın sonra tepedeki file bolumunden openı seciceksin program files konami pes 6 ardından e texti acıcaksın actıktan sonra search bolumune 356 yazıp entera bas ve cıkıcak olan unnamed_356 ya sag tıkla ve import a file over this one a tıklayıp indirdigin dosyayı sec o kadar sonra menün oyuna eklenmis oluyo ;) **
cihanceza peki arkadaşım dkz ile nasıl yapılıyor dkz de unnamed diye bir dosya türü yok ne text lerde var ne soundlarda yardımcı olursan sevinirim