panterhuseyin Arkadaşlar ne zaman gs-fb maç yapsam kavga çıkıyor.Sahaya yabancı maddeler atılıyor.Maçta futbolcular kayıp düşüyor...
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Bendede Zidane Materazzi'ye kafa atti :D sen ne diyosun bende ali sami yen yaması var ama gs la master lig yapdığımda maçlarımı başka stadda oynuyorum.:D
brky15 Orjinal Mesajı Yazan: panterhuseyin Arkadaşlar ne zaman gs-fb maç yapsam kavga çıkıyor.Sahaya yabancı maddeler atılıyor.Maçta futbolcular kayıp düşüyor... Aynısı bendede oldu hatta seyircinin bir üstünde "gs ye avrupada başarılar dileriz" yazılı bir boxerle sahaya atladı ! Töbe töbeee,biraz mantıklı at be kardeşim !
apaches.tarlabasi Orjinal Mesajı Yazan: brky15 Orjinal Mesajı Yazan: panterhuseyin Arkadaşlar ne zaman gs-fb maç yapsam kavga çıkıyor.Sahaya yabancı maddeler atılıyor.Maçta futbolcular kayıp düşüyor... Aynısı bendede oldu hatta seyircinin bir üstünde "gs ye avrupada başarılar dileriz" yazılı bir boxerle sahaya atladı ! Töbe töbeee,biraz mantıklı at be kardeşim ! :) :) :)
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: panterhuseyin Arkadaşlar ne zaman gs-fb maç yapsam kavga çıkıyor.Sahaya yabancı maddeler atılıyor.Maçta futbolcular kayıp düşüyor... Stadın ortasına bayrak diken oldu mu? Veya "Ulusoy İstifa", "Yönetim Uyuma" gibi tezahüratlar oldu mu? Kardeş keşke konuyu "Mizah" bölümüne açsaydın.
tevfik92 ya o da bisimi dostum ben bjk-chelsea maçı yapmakta iken drogba,essien,lampard beşiktaştan runje,bobo,nobre kavga etti sorada maç bitiminde konfeti eşliginde halay çektiler :D
Dark_Blue Bendede oldu arkadaş hagi tekrar yeşil sahalara geri döndü arkasından da nouma girdi sahaya millete tükürdü:D:D
Parasetamol Ben de geçen gün Master League oynuyorum. Final maçındayım. Artık son dakikalar maçta. 1 - 0 yeniliyorum. Benim taraftarlar başladılar meşale yakmaya. Sonra da o meşaleleri sahaya atmazlar mı... Maç durdu beş on dakika. Sonra yeniden başlattı hakem maçı. Ama benim taraftarlar iyice sinirli. Hepsi girdi sahaya. Tabi olaylar iyice büyüdü. Bunun üzerine hakem maçı ileri bir tarihe erteledi. :D Sallayışlarının devamını dilerim.
blackhawk6562 siz ne diosunuz ya benim bi fb-gs maçımvar gerets e yabancı madde attılar diye takımıma 3 maç ceza geldi şimdi tahkim kuruluna itiraz etcem
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: blackhawk6562 siz ne diosunuz ya benim bi fb-gs maçımvar gerets e yabancı madde attılar diye takımıma 3 maç ceza geldi şimdi tahkim kuruluna itiraz etcem Allah bilir kulüp başkanınada 1 yıl hak mahrumiyeti cezası gelmiştir :D