Slm yaa Ben Fifa 06 da Oyuncu yapamıyorum nerden yapılıyo
**Team Management / Creation Central " dan yapacaksın.**
saol
kardeş
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: