bu acayip kardeşimizle ilgili ufak bir diyalog.......
73727..:
kimsin sen kardesim
ESES:4 Konya:3:
scn den
73727..:
he su wedonun formalarını calan 3 hesabı olan eleman
ESES:4 Konya:3:
ya arkadaşım ben kisehirspor nick li olanım
ESES:4 Konya:3:
o dediklerin başka herhalde
73727..:
senin tüm hesaplarını kapattıracam
ESES:4 Konya:3:
töbe töbe
ESES:4 Konya:3:
nediyon sen anlamadım
ESES:4 Konya:3:
ben kisehirspor nick li olanım
ESES:4 Konya:3:
kim onlar kim bilmiyom
73727..:
yaw ben salak mıyım sence?
ESES:4 Konya:3:
töbe töbe anlamazsan anlama ama gerçekleri allah biliyom
ESES:4 Konya:3:
biliyo
73727..:
güzel kardeşim çok komiksin bu tür davranışlarla bir yere varamazsın ok?
ESES:4 Konya:3:
allahım yarabbim
73727..:
kendi formanı yap dandik olsun ki zaten dandikler ama baskasının formasını calışmasını sahiplenme
ESES:4 Konya:3:
arkadaşım sen ne demek istiyon bi açıkca anlatsana
ESES:4 Konya:3:
http://soccercenter.net/forum/konu/77864/pn/2/pp/10/sm/911798 bu adr e gir benim konum bu
ESES:4 Konya:3:
çalan benmiyim başkasımı anlarsın
ESES:4 Konya:3:
ok
73727..:
tlgyvz,tolgasoccer,ve sen sensin
73727..:
adamı hasta etme zaten senin konularını takip ediyorum bişe yapsan ensendeyim!!!
ESES:4 Konya:3:
bak benim konuma görürsün
ESES:4 Konya:3:
yukarıdaki adr te
73727..:
neyine bakiim aslanım 2 mesajın var biri forma yapiim falan kek miyiz?
ESES:4 Konya:3:
kisehirspor nick ine bak
73727..:
hade engelliyorum bir daha da hırsızlık yapma güzel kardeşim...
ESES:4 Konya:3:
offf anlamazsan anlama
ESES:4 Konya:3:
ama yakında anlarsın