bende de bi kere şey olmuştu, demoda klasnicle kafa vurdum, valdes topu içeriye aldı, yani içeri çeldi hatta ağlara gitti, baktım ses seda yok klasnic fln sevinmio, sonra bi baktım korner, şok oldum,:D save replay olmadıı için kaydedemedim :D :D:D :'(