ya aslında mac sonunda fair play acisindan haberler de ''rakip manger sizi sahada mac sonunda kutladi'' die mesaj gelse yada Ayni sehrin iki takimi derby mac yapiosa mac sonunda ''rakip oyuncular elele seyircileri selamladi'' die mesaj gelse
yada sampion olmusunuz takiminizin yildiz oyuncusunu devlet kanali canli yayina cagiriyor bunun icin sizden izin isteseler oyuncu bir antreman kacirsa filan cook harika olurdu ınsallah olur nediyelim ama yinede I LOVE FOTBALL MANAGER