musclecar_91 kardeş tezahürat için sağol da bunu nasıl oyuna aktarcaz bende sound master var ama nasıl kullanılıyor ve spikerin oyuncu adlarını söylemesi için ne yapmalıyım ses dosyaları var ama oyuna nasıl atcam