şöyleki...
Sound Master Programını aç, daha sonra üstteki butonlardan büyüteçi seç, aradığın adamın soyadını yaz ve aşşağı oka bas, adamın "soyadı, adı" çıkınca aşşağıdan Tamam butonuna bas
Sağ Taraftaki listeye bak, muhtemelen bir tane yazı çıkmış olucaktır, burada yapıcağın işlemler teker teker olucak eğer birden fazla çıkarsa, Şimdi orada bir tane varmış gibi anlatıyorum;
Sağ listedeki yazının üzerine Tıkla, Yukardan, Yeşil oklu butona, yani EXPORT butonuna bas,
Oyuncunun , iş işlem yapıldığı andaki ses dosyasını BELGELERİM klasörüne çıkarmış bulunmaktasın bu şekilde,
BELGELERİM klasöründeki dosyayı bul, ve adını kopyala(burası önemli birebir kopyalamalısın)
daha sonra yerine koymak istediğin ses dosyasını bul ve Adını, az evvel kopyaladığın FIFA07 sesinin adı ile değiştir,
Şimdi elimizde Adı değiştirilmiş ve Oyuna koymak istediğimiz bir dosya var,
BELGELERİM içindeki dosyayı sil ve belgelerime adını değiştirdiğin ve oyunda duymak istediğin dosyayı koy,
Tekrar SOUND MASTER programına geç, sağ taraftaki listedeki yazı seçili değilse seç ve yukardan bu sefer KIRMIZI OKULU BUTONA yani IMPORT butonuna tıkla. sol alt köşede dosyanın IMPORT edildiğine dair bi yazı gelicek...
Aynı işlemleri diğer futbolcularada uygula, işin bitince sol üst köşedeki FILE dan Save de ve sol alt köşeyi takip et. READY yazısı çıkana kadar bekle, READY yazısı çıkınca oyundaki yeni sesin HAYIRLI OLSUN Demektir. Kapatıp oyuna girebilirsin artık...
KOLAY GELSİN ARKADAŞLAR...