Türk teLekom Lig a we iddaa Lig b yi kurduktan Sonra creation Master iLe 1$eyLer ekLemek istedim ama hata werio ekLemio.. Ama
hiç 1yama kuruLu oLmayInca creation Master iLe deği$ikLikLer yapILabiLio.. ama YamaLar oLunca değişikLik oLmuo.. nedeni ne oLabiLir ?