FunchaL Arkadaslar bana Pes 6 icin nasıl stadyum yapacagımı bırılerı anlatabılırmı!.. Eger Yardımcı Olabilen arkadaslarım olursa cok sevinirim Saygılarla !...
FunchaL Arkadaslar biriniz ogretsınde bos zamanlarımızda yapıpta burada paylasalım...Yani hem sizlerde yararlanırsınız!...
Mad_Dragon Bende çok merak ediyorum ama stadyum yapmak öyle boş zamanlarında yapılabilecek kadar basit bi şey değil.
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: KaYaSiN 86 arkadaşlar zamanım olsa yardım etmek isterdim ama maalesef yeterli zamanım yok :( Yinede ilgilendiğin için saol.Bu TSL yaması için iyi çalışmalar.İnşallah çok güzel bi yama olucak.:rolleyes:
FunchaL Cok Sükür Bi cwp weren olmus:) üstad tesekkur ederız yıne cwp wermıssın ama en azından boyle bi program fln soyleseydın cok daha memnun kalırdık ben sana msn adresımıde gondereyım pmyle ...Diger arkadaslarda ılgılenırse cok sewınecem!..
carsi_ulan http://pesforum.de/showthread.php?t=46785 bu adreste var almanca sanırım elimde en azından gggerekli programlar var...video vardı bende bulkursam atarım buraya