hasan111 beyler yama hic indirilemiyo rapide bastiktan sonra soccercentera atiyo yine biri ssaglam link versin 2 gundur patlak
Ilgaz che arkadaşlar paket 2.1 çalışmadı.Herhalde benim versiyonun 7.0.0 olduğundan.Aranızda 7.0.1'in linkini gönderebilecek var mı?
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: hasan111 beyler yama hic indirilemiyo rapide bastiktan sonra soccercentera atiyo yine biri ssaglam link versin 2 gundur patlak orada sunucu adına değil dosya adına tıklıycaksın Orjinal Mesajı Yazan: Ilgaz che arkadaşlar paket 2.1 çalışmadı.Herhalde benim versiyonun 7.0.0 olduğundan.Aranızda 7.0.1'in linkini gönderebilecek var mı? buradan indirebilirsin.
negroiso arkadaslar bende türkce yama war %8 lik onu yükledigimizde paket 2.1 re herhangi bir sorun yaratırmı acaba??????
tmac21121 ya arkadasi ben de 7.01 war ve yamayi yukledim fakat bi fark yok aslinda hic fark yok bu resimlere bakinca ornek gosterdigin alakasi bile yok benim oyunla yardimci olursaniz sevinirim simdiden tesss
bios Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY Orjinal Mesajı Yazan: hasan111 beyler yama hic indirilemiyo rapide bastiktan sonra soccercentera atiyo yine biri ssaglam link versin 2 gundur patlak orada sunucu adına değil dosya adına tıklıycaksın Orjinal Mesajı Yazan: Ilgaz che arkadaşlar paket 2.1 çalışmadı.Herhalde benim versiyonun 7.0.0 olduğundan.Aranızda 7.0.1'in linkini gönderebilecek var mı? buradan indirebilirsin. iyide arkadasım ınmıyor
findikkiran34 yaw ben bılgısaraya yukluom ama olmuo nıe eskı oyunda baslıo fm datada gozukuo edıttende gozukuo oyuna baslarken olmuo nıe acaba bılgılendırırmısınız
Joseemre Orjinal Mesajı Yazan: findikkiran34 yaw ben bılgısaraya yukluom ama olmuo nıe eskı oyunda baslıo fm datada gozukuo edıttende gozukuo oyuna baslarken olmuo nıe acaba bılgılendırırmısınız Yama 7.00 ve 7.01 ile uyumludur. seninki 7.0.2 mi
crazyman1905 ya benim db nin içinde 7.0.0,7.01 ve 7.02 var acaba ondan mı çalışmıyor.cevabınız için şimdiden teşekkürler.