Orjinal Mesajı Yazan: mertergs
Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·®
Bu alkmari ezeriz sonra newcastle gelir onuda her turlu intikamimizi alarak yeneriz sonra takim gaza gelir disine bi takim gelir onuda yener sonra kim gelse zaten her turlu yener kupa bizim olur.:cool:
hemde çok:)
bana göre bu kupanın en büyük favorisi w.bremen finale çıkarlar diğer takım tottenham,fenerbahçe,sevilla olabilir
Haklisin werder gercekten cok iyi ekip ama 2-3 oyuncusu dışında pek varlık gösteremez onlar çünkü tamamen onlara bağımlı oynuo bu takım, 3-4 hafta önce werder'in düşüşe geçmesinin sebebide buydu zaten. Tottenham'ı ben tam dişimize göre buluyorum. Ama Sevilla yinede geçen sene oldugu gibi bu sende kupayı almaya en büyük aday. Belki olurda Şansımıza Elenirler vs. futbol bu hiç bişey belli olmaz:)