Ben beğendim yapan arkadaşımın ellerine sağlık. Oyun içi görüntü koyan arkadaşa da çok teşekkür ediyorum buradan.
Dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım yüklemeyi anlatayım. Çıkan klasörler: kitserver, option file, e-text, o text patch olmak üzere 4 tane.
c:/programfiles/konami/PES6 klasörü içerisine kitserver klasörünü kopyalıyoruz. Ben eski kitserver klasörünü kaldırdım. (Ama siz içinde ekstra stad, top, face varsa yedeğini alın)
Sonra c:/programfiles/konami/PES6/dat klasörü içerisine e.text.afs dosyasını copy/paste yapıyoruz. Çıkan soruya yes.
diyoruz tabi. (eski e.text.afs dosyasının yedeğini almayı unutmayın ne olur ne olmaz)
En uzun ve zor olan bu bölüm, 0.text.patch klasöründeki 0.patch.dkz dosyasını çift tıklayarak açıyoruz. Edıt/Import/ImportAllfıles seçeneği ile bilgisayarımızdan PES6 klasöründeki 0text.afs dosyasını gösterip tamam deyince otomatik olarak importlama başlıyor. İşlem bitince Menüden farklı kaydek (save as) seçeneği ile yenilenen 0text.afs dosyasını masaüstüne kaydediyoruz. Sonra kaydettiğimiz bu dosyayı PES6/dat klasöründeki eski 0text.afs ile değiştiriyoruz. (Yine yedek almayı unutmayın) Soru sorunca yes diyoruz bu kadar.
En kolayı ise options file klasöründeki dosyayı belgelerim/konami/PES6/save/folder 1 içine atıyoruz. Yine kendi save dosyanızın yedeğini alın bence.
Bu arada ben default PES6 üzerine yüklemedim. Çim yaması ve yüksek sesli gol sevinci yaması vardı. Buna rağmen maça girerken ufak bir hata dışında problem çıkmadı. Default hale alıp en kısa zamanda da deneyeceğim.