ati_ceza_gs_ati ya bak sen orda önce cole u al.Sonra Sağdan kullanıyorsan korneri(sağ ok yönü ile yukarı)ve A ya bas,soldan is sol ok yönü A ya bas..BU KADAR BASİT,eğer kornersiz ortalayacaksan,A ya çok hızlı bas ve çek.DENEYİNCE OLUO İLKTEN BENDE YAPAMAMIŞTIM..
mehty cok saol kardes isime yaradi epey oluyo ama arkadaslar mesela saga dogru gidiyosunuz ya sag capraza basarak a ya basacaksiniz a ya basmadan once shifte basin ben her seferde yapiyorum yardimci olan arkadasada tekrar tesekkurler