Pesmen AYNI AG BALANTISINI ADSL ORTAK KULLANDIGIM YAN APARTMANDAKI ARKADASIMLA PES 4 DE ONLINE OYNAYABILIODUK CD ORJINEL DEGILDI..PES6 DA NEDNE BAGLANAMIYORUZ VEYA BALANMA YONTEMINI BILEN VARMI VEYA PES 6 DA ORJINEL CD SIZ PNLINE OYNAMA YOKMU
R2.ZephyR PES6'da oynayamazsın arkadaşım gidip ikinizde birer adet orjinal oyun almanız gerekiyor.Size maliyeti toplam:150YTL.Bence PES4 oynamaya devam edin.:rolleyes: