Kokane: Bence hic dogru degil dedigin, cunku Daumun oynadigi futbol Zico nun oynadigi gibi degil, Daum zicoya bakarak biraz daha korkarak oynuyordu, Zico adam gibi oynuyor, bir de su Edu, Lugano ikilisi daha iyi anlasabilse harika olacak. Fenerbahcenin birtek eksigi var, oda bir Hagisi, hagi gibi kosan, paslari veren, sut ceken, dinamik adam yok, Aleximiz var ama oda kosamiyor, kosuyor ama cabuk kosamiyor, hirsli degil, alex in sutu ve akli zekasi tuncayda olsu, tuncay ronaldinhoyu bile gecer.!