Orjinal Mesajı Yazan: alexxson
koc123 arkadasim imporlarken nasil yaptin tek tekmi yaptin..bu arada hayirli olsun:D
ok alexxson simdi:
1 link ten indirdigin rar i ac hazirda beklet
2 pes 6 imajini DKZ le ac sonra 0-TEXT 2 kez tikla sonra O-TEXT acilacak dosyalar gozukecek.
3 hazirda bekletigin dosyayi ac ve oradakileri numaralarina bak ve DKZ le actigin imaj pes6 daki numaralarini isaret koy ve
isaret koydugun dosyalari import yap hazirda bekletigin 0-TEXT dosyayi goster ..
import bittikten sonra islem tamam ..
F-TEXT de aynen ..
kolay gelsin ..
saygilar...
yapamazsan yaz resim yapip forum a eklerim...