yaw gökhan ben f-text i dkz patch in üzerine importladım bir çok hata
düzeldi ama ufak bir kaç hata daha var bunlar
3 hollanda takımının (ajax,feyenord,psv) amblemleri ülke baykakları gibi birde ajaxın forması forma seçiminde
gs forması gözüküyo bu senin şu anda oynadığın oyunda da böylemi
bu yama çok süper gökhan ellerine sağlık ama ne olur bu küçük hataları düzelt
sana ve yamana dil uzatnların diline eşşek arısı soksun
forumdaki arkadaşlar eleştirelim ama lütfen eleştirilerimizi yapıcı ve düzeyli yapalım
bu emo denen arkadaşa sen kulak asma gökhan kendisi bi b..tan anlamadığı için sana çamur atıyo