gökhan pach de hatalar var yazdım bakabildin mi? 1- ana menü kayık ps2de denemedin tahminen
2- galatasaraın ve fenerbahce beşiktaşın eski yerindeki logoları duruyo
3-screen ve edite girince oyun kitleniyo
4-mesela feneri aldın karşına gs yi maç yapacaksın ilk girişte f text te bulununan ufak formalar varya onların yerleri yanlış mesela fenerde gs gs de fener frmaları var ama maçta her şey düzün bakmanı rica ediyorum diğer her şey iyi zaten stadlar ve toplar mükemmel faceler oyuna pek oturmamaış maske takmış gibi adamlar