GencFB_1907 cok komik hav boyle maniak goal gormedim... hakemin yuzunden goal yiyolar besiktaslar ve hakem goal sayiyo haha...
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: kartal_omer şampiyonluğumuzu etkileyen bir maçtı .. evet aynen öyle.hakem ahmet akcay bu arada o macta.zaten o sene şike şaibe tavan yapmıstı.bir sürü olayın ardından besiktas ikinci galatasarayda 14 sene sonra sampiyon olmustu.sene 87