Evet arkadaşlar bundan sonra manager modede beğendiğiniz oyuncuları burda tek bir konu altında paylaşalım.
Benim beğendim oyuncular:
Ochoa(America)
Anderson(Porto)
Giovanni dos santos(Barcelona)
Caner Erkin(Vestel Manisa)
Daha var ama bu 4ünü daha çok beğeniyorum.