LENNOX Arkadaslar bende orjinal oyun yok, ama genede online oynamanin bi yolu vardir... eminimki forumda biryerde yaziyodurda valla bulamadim yardimci olursaniz sevinirim...
R2.ZephyR Ne yazık ki forumda bir yerlerde yazmıyor dostum.Online oynamak için tek şansın var o da orjinal oyun,başka bir alternatifi yok 2 senedir KONAMI'nin poltikası bu. D&R'dan 75YTL'ye ya da sendit.com'dan yaklaşık 55YTL'ye PES6'yı satın alabilirsin.
LENNOX Inanamiyorum bukadar kisinin orjinal oyun kullandigini, kesin bir pislik var arkasinda :D (sanmistim)
tw080383 BENCE BIR YONTEMI VARDIR. INSANLAR NELER YAPIYOKİ BUNU MU YAPAMAYACAKLAR.. AMA İŞTE ONU BULMAKTA YAPMAKTA KOLAY DEGILDIR..
appiah56 arkadaslar bende orjinal oyun var ama nasil interrnet üzerinden oynaiyor bilmiyorum lütfen yardim edin