curvanord sayın scn yetkilileri 2006 için yaptığınız WDL yamasını 07 içinde yapabilirseniz çok sevinirim lütfennnnnnnnnnnnn:) :confused: :confused: :confused: teşk şimdidennnn...:)
Batugol73 Kardeş forumu araştırsan biraz :rolleyes: Makaay bu sene büyük ihtimalle çıkaramicağını söylemişti ama belki yapabilirim demişti forumu araştır bulabilirsin.Ama çıkarsa iyi olur olmadı ben yaparım :p
curvanord Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Kardeş forumu araştırsan biraz :rolleyes: Makaay bu sene büyük ihtimalle çıkaramicağını söylemişti ama belki yapabilirim demişti forumu araştır bulabilirsin.Ama çıkarsa iyi olur olmadı ben yaparım :p yaaa yapında kim yaparsa yapsın ne olurrrr :):):):)
Batugol73 Ok abi bi yapmayı denim şimdi başlim yapmaya bakalım.Barış abi 2006'da nelere dikkat etmiş bi bakim ona göre yapmaya çalışim.
curvanord Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Abi baktımda valla bayağı zor bi denerim dediğim gibi ama pek sanmıyorum. :( teşk ilgilendiğin için ilerde yaparlar belki inşallahhhh:D
Makaay Ben düşünmüyorum böyle bir calısmayı yinelemeyi.3 sene üst üste cıkardık her oyuna ama sarmıyor artık.eger izimden gidip yapacak arkadaslar varsa dikkatli olsunlar lisanslı koruma altındadır patchler ve eklentiler sıkıntı olmasın sonra ;):)
Last_Blow Böyle bir çalışmaya girişme niyetim var. Büyük bir aksilik olmazsa yakında çalışmalar başlar.
curvanord Orjinal Mesajı Yazan: Last_Blow Böyle bir çalışmaya girişme niyetim var. Büyük bir aksilik olmazsa yakında çalışmalar başlar. inşallahhh arkadaşım yparsın çokk sağoll yap yap yap yap yap:D :D :D