**arkada$Im öncelikle microsoftun sitesinden framework u indiriyorsun.. daha sonra yine creation master 07 yi indiriyorsun daha sonra orada LigLer , TakımLar ws gibi yerLer war.. Orada Tourtname ( yanLI$ yazmI$ oLabiLirim :D ) işte turnuwaları seçiyorsun.. InternationaL war.. Orayı açınca dünya takımları geliyor.. Yine orada Add Team remowe team gibi şeyLer war.. orada daha fazla ülke takımları war mesela romanya falan.. oradan ekLeyebiLirsin..( Not : bu arada orada ben üLkeLeri gördüm ama onLarIn futboLcuLarI warmI yokmu yoksa sadece isim olarakmI geçiyor biLmiyorum.. sadece gözüme çarptI..)**