Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: ONDERFB acil maç yapacak adam aranıyor.yokmu ?:) Biraz sonra maç izleyeceğim.Ondan sonra istersen yaparız:)(msn'imi kaydet:))
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: HellboY Hellboy(Heat)122-93(Nuggets)Cesc 2.Yarı daha güzeldi.Maç için sağol:) Evt:) İlk yarı dağınıktım 2. yarı toparlandm. Snde saol;)
03Gs1905 Gordon'un 2. çeyrek sonu sakatlanıp 4. çeyreğe kadar oyuna dönememesi Deng'in Kapano'nun üstüne attığı dengesiz paslar. Wallace'nin erken faul problemi.. :D
03Gs1905 Msn'de konuştuğumuz gibi kapano'nun mabadına doğru deng pasları atmasaydı o kadar top çalamazdın.Wade'ye savunma yapmıyorum zaten çünkü dokunduğum zaman zort faul çalınıyor..
simdififazamani Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 hayır bayağı hevesli geldi seni yenecem edecem diye..Bende fark olursa karışmam dedim..Neyse önemli değil.Seni de yeneceğiz sezai efendi bekle.. beni asla yenemessin
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: DaReDeViL_xXx Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 hayır bayağı hevesli geldi seni yenecem edecem diye..Bende fark olursa karışmam dedim..Neyse önemli değil.Seni de yeneceğiz sezai efendi bekle.. beni asla yenemessin Beni yenince boyun uzamayancağına göre yenersem de kısalmaz meraklanma.. Öncelikle bunun bir spor daha ötesinde bir oyun olduğunu kavraman gerekli ki eğlenme maksadıyla seninle maç yapalım.Yoksa oyunda tonla bug var kullanabilirim bende ama gerenk yok..
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ dişime göre rakip bulamıyorum.. bulsam canlanır buralarda :D :D Ben burdaki ark.larla yapıyorm sürekli de onlar bizde kalıyo tabi. Gürhan abi, Eren, Can, Taha fln bıraktılar herhalde NBA'yi ya:)