Arkadaşlar forumda sormuşlar.pes6.exe yi tıklıyoruz ama çalışmıyor..windows işlemler menüsünde gözüküyor ama çalışmıyor diyenler için
Buyrun Fix dosyasıı..
pes6 nın kurulu olduğu klasöre atıp açın..
http://rapidshare.com/files/1023474/fix_for_pes6_sharebus_.rar
Ha arkadaşlar birde oyun çok yavaş..Bunun speed upı yokmu?