bence bi sorun yok ben kullanıyorum aynı yamayı ve herhangi bi sorun olmadan oynuyorum
kurumunu yanlıs yapmıs olabılırsınız
filesten data dosayasına dikkat edın data nın içine bi data daa acarak kurmus olabılır onu kendınız ayarlayın artık yane kurum yanlıs olmus diyorum
çünkü ben sorunsuz bi sekılde kullanıyorum ;)