Bir oda açmış sıradaki kurbanı beklerken o da ne karşımda bir Yunanlı, ama Yunanlı olduğunu Brazil i seçtikten sonra anladım.O Yunanistan'ı seçmiş ülkesiyle gurur duyan bir edayla Brazil e rakip olmuştu.Yanına bir de arkadaşı geldi ve 2 kişi oldular.Dedim şimdi bunların defansı çok zor olur ama Brazil Power ortaya çıktı.Neyse o maçı aldım.Sonra bunlar benim maç içindeki 'This is Turkish Power' yazımı görünce tutturdu gel Turkey vs Greece yapalım diye.Bakın pişman olursunuz dedim.Brazil güçlü ok emme TR seçersem milliyetçi duygularım kabarır dağıtırım sizi.Israrlardan sonra eeh dedim gene TR ye karşı ezilmek istiyo bunlar.Aldım TR mi abuk subuk isimlerimle formasyonumu yaptım ve şovuma başladım.İşte SS.Tabiki sonuca dayanamayıp SS deki gözüken dakikada Alt+F4 yaptılar...
